دوستت دارم
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
دوستت دارم

از چهار راه قلبم عبور کردی

 

و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

 

اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

 

و برگه ی دوستت دارم مرا ،

 

زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت .

________________________________________________________________________اگر

 

دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست،

 

وفا آنست که نامت را همیشه روی لب دارم

_______________________________________________________________________

 

ایشاالله  دوست من با هم میرم بهشت

 

تو بخاطر اینکه روی زمین یه فرشته بودی

 

و من بخاطر اینکه با یه فرشته روی زمین دوست بودم

_______________________________________________________________________

 

اندازه دوست داشتن مهم نیست

 

کیفیتش مهمه همیشه یک دونه رو

 

دوست داشته باشیم ولی مــــــــــردونه

_______________________________________________________________________

 

شاید خدا می خواد که تو

 

آدم های مختلفی رو قبل از دیدن اون شخصی که

 

واقعا مال توست ملاقات کنی تا بالاخره

 

وقتی اونو دیدی شکر گزار باشی

_______________________________________________________________________

 

دوستم بدار نه برای سرگرمیت

 

دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم

 

دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم

 

دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم…

_____________________________________________________________

 

دست هایم به آرزوهایم نمے رسند،


آرزوهایم بسیار دورند،


ولے درخت سبزم می گوید،


امیدی ...


دعایی ،


خدایی


هست

_____________________________________________________________

 

 

عشـــــق،خودش خواهد امد..

 

نمیتوان از آن فرار کرد.

 

 

 

عشـــــق خودش اهسته اهسته می اید...

 

 

 

در گوشه قلب مهربانت ارام و بی صدا مینشیند..

 

 

 

و تــــــــو متوجه اش نخواهی بود...

 

 

 

و بعد ذره ذره قلبت را پر میکند..

 

 

 

کم کم مثل ساقه «مهرگیاه» در تمام جانت می پیچد ...

 

 

 

و ریشه می دواند،

 

 

 

به طوری که بی ان نمیتوانی نفــــس بکشی

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا